18 Apr 2011

PÅSKEÆG OG FREGNER

Source: Unknown
Så er årets påskeæg købt ;)!! 
Jeg tror dog jeg får lidt besvær med at få det ned i de klassiske papæg, i hvert fald kærestens :)
Har I fået købt jeres påskeæg, eller regner I mest med at modtage i år??
Jeg skal jo fejre min Påske i Stockholm og jeg glæder mig simpelhent så meget! Det må meget gerne snart blive torsdag, så jeg kan flyve nord på...


Håber I har nydt det skønne vejr i dag det er helt vildt fantastisk og mine fregner på næsen er ved at komme frem, det er skønt at de første tegn på sommeren viser sig nu... Jeg krydser fingre for at vejret fortsætter, så vi rigtig kan komme ud og nyde det hen over påsken.
Ha' en god mandag aften, jeg vil gøre mig klar og cykle mod Nørrebro og synge et par timers Gospel.

No comments:

Post a Comment