29 Aug 2011

A NEW CAMERA

Nej hvor vil jeg gerne eje dette fede kamera. Jeg tror det er lige præcis det jeg har brug for, og sikke fine og fede billeder jeg kunne poste her på bloggen - men ja det får blive ved drømmen... Livet er hårdt på SU, eller ja når jeg engang får godkendt min SU, så jeg rent faktisk får SU! Men synes alligevel lige I skulle se det, måske nogle af jer kan blive lige så fristet?!

TRANSLATION:
I WANT this camera SO bad. I can just imagine all the beautiful pictures I can capture with that little thing :)But I'll have to dream on, I'm a student now and it's just not affordable anymore :( But I love to dream anyways!

CHECK IT OUT HERE



2 comments:

  1. Congrats on your new camera.. I need a new one !!


    xx
    Rosa

    My Stylish Little Secret
    www.mystylishlittlesecret.com

    ReplyDelete
  2. Oh I wish :) This is unfortunately only the camera I'm dreaming about! But dreams do come true :)

    ReplyDelete