29 Jan 2012

NEW IN // PASTEL BLUE




God søndag alle sammen, håber I nyder den! Jeg sidder hjemme og studerer.. Hmm ja, ikke den mest ideelle måde at spendere sin søndag på, men nu nødvendigt. Jeg har dog en date med kæresten i aften, vi skal i biografen og se J. Edgar, så der er noget at se frem til så det er god motivation - det behøver jeg!
I går viste jeg en masse fine pasteller i indlægget med H&M Trend - men det virker som om, at ingen kan få nok af dem, og det gælder altså også mig :) Jeg var SÅ heldig, at min søde kæreste købte denne fine blå pastel skjorte til mig fra H&M Trend i går - Jeg elsker den og tror jeg kommer til at bruge den helt vildt meget, både nu her men også hen over foråret og sommeren - Ihh den er fin! Kan I lide den, og har I også fået købt jeg noget i pastel?
Nu vil jeg smutte tilbage til studierne. I må have en FANTASTISK søndag :)

TRANSLATION:
How is your Sunday going so far? Hope you are having a good one :) I am home studying today, not the ideal way of spending a Sunday but necessary though. I have a date tonight with my boyfriend, we are going to the movies to watch J. Edgar, so that's something to look forward to and it motivates me :) 
Yesterday in my post about H&M Trend there was a lot of pastel colors and it seems like we can't get enough of pastel these days, I least I can't! Which is why I got SO happy when my boyfriend bought me this lovely pastel blue shirt yesterday from H&M Trend. I love it and I know I will be wearing it SO much, both now, during spring and summer - it's so lovely! Do you like it and have you bought anything pastel yet?
I have to get back to studying. Have a FANTASTIC Sunday :)

4 comments:

  1. that is very nice. great shirt!!!

    jenalyenns.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hvor er den fin! Skøn farve <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ik'! Synes simpelthen den er så skøn :)

      Delete