15 Feb 2012

ROSES


Håber I havde en god aften i går? Både jer der fejrede Valentines Day og jer der ikke fejrede! Tror der er mange blandede følelser omkring den dag, men jeg har en (stor) prinsesse i maven, så jeg er helt klart til at fejre sådan en dag, eller i hvert fald markere den, det behøver virkelig ikke været noget specielt :) Min kæreste kom hjem med tre fine langstilkede røde roser, én for hver af de Valentines vi har været sammen, synes det var en skøn tanke - og roserne er bare så fine :) Vi lavede en super lækker tre retters menu, det var så lækkert, så jeg bliver nød til at dele billederne af al maden med jer senere :) Nu vil jeg gå i gang med læsningen - rigtig god dag alle sammen!

TRANSLATION:
Three roses - one for each Valentine me and my boyfriend have been together - Love the thought :) Hope you had a good night weather you celebrated or not.

No comments:

Post a Comment