29 May 2012

MY WEEKEND

 

Hej Piger!
Håber I har haft en skøn Pinse og nydt en ekstra fridag! Jeg tog lørdag morgen (meget tidligt) toget hjem til DK og har spenderet min weekend i København med de bedste mennesker. Jeg har virkelig haft en skøn skøn Pinse :) Jeg blev jo færdig med min sidste eksamen i fredags og har derfor sådan set ferie nu, en meget lang en af slagsen faktisk. Så jeg valgte lige at starte den med en tur hjem til Danmark. Jeg sidder nu på Fyn hos mine forældre hvor jeg skal være denne uge og bare slappe af, spise noget god mad og dyrke lidt motion - en perfekt start på min sommer. Jeg har dog fundet sommerjob i Stockholm som jeg glæder mig til at komme hjem og starte op, det bliver spændende at starte job i Sverige også :) Nåh, nu vil jeg spise lidt frokost og senere skal jeg en tur til Tyskland og handle lidt ved grænsen, det har jeg ikke været i årevis, så det bliver sjovt. Billederne er fra da jeg var ude at spise brunch med min søster i søndags på Østerbro - fantastisk lækkert og ikke mindst skønt at sidde udefor i solen! Kan I have en skøn tirsdag.

TRANSLATION:
After finishing my last exam on Friday I packed my suitcase and went home to Denmark very early Saturday morning. I have spend my weekend in Copenhagen with the most wonderful people :) Now I am at my parents house where I will be the next couple of days. These pictures are from Sunday when I went for Brunch with my sister at Østerbro in Copenhagen.

2 comments:

  1. Replies
    1. Ja det var bare så hyggeligt :) Det skal vi gøre igen snart! ;)

      Delete