17 Aug 2012

MISSONI & LINDEX FOR BREAST CANCER



Det italienske modehus Missoni og den svenske highstreet-kæde Lindex har lavet et samarbejde og designet et fint armbånd til fordel for forskningen af brystkræft. Jeg plejer selv at støtte kræftens bekæmpelse engang imellem og har mange år i træk købt nogle af de fine armbånd der er blevet lanceret i oktober måned hjemme i Danmark i forbindelse med brystkræft-kampagnerne. Jeg synes dette armbånd er rigtigt fint og kunne virkelig godt tænke mig at købe det når det kommer i butikkerne i Sverige til oktober. Jeg synes at et samarbejde som dette er en god måde til at sætte fokus på/samle ind til forskningen for brystkræft. Hvis I vil læse mere, kan I gøre det HER. Kan I lide armbåndet og hvad synes I generelt om samarbejde som disse?

TRANSLATION:
Missoni and the Swedish highstreet brand Lindex has come together in a collaboration for the purpose of creating awareness of breast cancer. For that they have designed this beautiful pink bracelet. I really like collaborations like this and I think it is a good way to raise awareness on different topics and science. I will definitely try to buy this bracelet when it hits the stores in October. Do you like the bracelet and what do you think of collaborations like this? For more info, go HERE.

4 comments:

  1. Hvor er det pænt og det er jo en rigtig god sag det støtter, jeg kunne sagtens finde på at købe det.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det er nemlig rigtig pænt :) og en rigtig god sag! Xx

      Delete
  2. Jeg er vil med armbåndet, og så er det jo bare ekstra fedt at det er for en god sag!

    Kom og bliv læser hos mig!
    KH LINE
    HoukjaerH.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det er nemlig super fint! Vil da helt sikkert kigge forbi din blog :) Xx

      Delete