19 Sept 2012

TODAYS SKIRT

 Skirt // H&M Trend
Hej Piger! Jeg sidder hjemme og læser i dag - og det er lidt svært for mig at samle mig om litteraturen, da jeg desværre har valgt et lidt kedeligt fag - men det er en udfordring i sig selv og den tager jeg op! Jeg havde en forelæsning i formiddags, så jeg har været lidt udenfor! Tror vist jeg skal gå en tur lidt senere, så jeg kan få lidt frisk luft til hjernen. Har I en god onsdag? Jeg har forresten denne fine nederdel på mig i dag - er vild med printet og tror den bliver en garderobe favorit denne sæson :).

TRANSLATION:
I am studying from home today and I find it kind of hard to concentrate - I should probably go for a walk later on, just to get some fresh air, my brain needs it I think! Hope you guys are having a good Wednesday? I am wearing this lovely printet skirt today - I am pretty sure that it will be a wardrobe favorite this season :)

2 comments:

  1. Haha - Den nederdel har jeg også på idag ;) Og igår havde jeg jakken fra H&M Trend på som du netop også har postet billeder af ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe hvor sjovt - ja man er jo ikke alene om at eje de fine ting som H&M Trend tilbyder - men det bliver de jo ikke mindre fine af ;) Synes nederdelen er SÅ fin! Xx

      Delete