4 Feb 2013

THIS IS ERIN

De af jer der følger mig på instagram, har nok allerede set, at jeg i fredags tog en (for mig) stor beslutning og anskaffede mig en ny taske. Jeg har kigget på hende længe og drømt, men faktisk var der ikke så mange overvejelser bag.. Jeg blev inspireret af en studiekammerat til at købe en motivationsgave til mig selv, som et boost til at komme i gang med mit speciale forløb, og det tog mig ikke længe at afgøre, hvad det skulle være :). Så nu står fine Erin hjemme hos mig og hun er allerede blevet flittigt brugt her i weekenden :) Kan I lide hende? I kan finde hende lige HER.

Translation:
Those of you who follow me on instagram might already have seen that I did something crazy (at least for me) on Friday. I got myself this beauty. I have had a good eye for her for a while, but I didn't actually give it much consideration when I decided to spoil myself with her. Everything started with a friend from school who inspired me to get a motivation gift for myself to kick start the writing of my thesis. So I did it and this beauty was my pick. She is perfect and she's been on my shoulder everyday since. Do you like her? You can find her right HERE.

4 comments:

  1. Den er smukkere end smuk! Tillykke med den :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Ida - Jeg er virkelig også glad for den! Xx

      Delete
  2. Sikke et lækkert taskekøb, den er jeg sikker på at du bliver glad for :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja den er virkelig super lækker - jeg er allerede virkelig glad for en :-) Xx

      Delete