25 Jun 2013

FAVOURITE LIPSTICK



Godmorgen tøser! Jeg tænkte lige at jeg ville vise jer min favorit læbestift i disse dage, eller denne sæson bliver det næsten - Lustering hedder den og er fra MAC. Den kan klart anbefales hvis I kan lide farven, selvfølgelig. Jeg synes den er perfekt, fordi den både kan påføres til fest og på sådan en helt almindelig dag, hvor man gerne vil have lidt farve på læberne. Det styrer man helt selv. Til hverdag dupper jeg den bare på læberne, så får man sådan et fint 'touch' synes jeg. Her har jeg matchet den til et nude outfit, skal nok vise billederne af hele outfittet senere. Nu vil jeg smutte igen. Kan I have en fantastisk dag!

Translation: Goodmorning Girls! I just thought I would share with you my favourite lipstick these days. It's from MAC and the color is 'Lustering'. To me it's perfect because it's easy to adjust the color when you add it and therefor I can wear it both out and on a normal day to work. I matched it with a nude outfit the other day, I will show you the rest of my outfit later. Have a good day, I should get going. Xx

No comments:

Post a Comment