7 Aug 2013

ITS BEEN A WHILE ..

Jeg fik lige en sådan lyst til at skrive et hurtigt indlæg her på bloggen. Jeg har egentligt ikke så meget at sige. Jeg kan opdatere jer lidt på livet og hvad der rør sig for mig i disse dage. Det er ikke det helt store, jeg er nemlig gået ALL-IN på speciale skrivningen, har taget hul på analysen. Det er en fest.. eller jeg ville i hvert fald gerne at det var haha! Jeg har en stram deadline for min analyse, den skal afleveres til min vejleder i midten af næste uge, så indtil da - SPECIALE i døgndrift, eller sådan næsten dag. Tager lige fri i aften, hvor jeg er inviteret til middag hos en veninde. Vi bliver nogle tøser. Det bliver rigtigt hyggeligt og dejligt med en lille pause i skrivningen. Er I stadig med derude overhovedet? Nyder I det sidste af sommeren? Jeg har haft den bedste sommer og den bedste ferie, men måske mere om det i et andet indlæg. Som jeg startede med, så ville jeg egentligt bare sige HEJ :) 
Xx Jo

Translation: I just got a sudden need to write a quick post. It's been forever, I feel. Has it? I don't really have to much to say, I mainly just wanted to check in, say hi and let you know that I am extremely busy writing my thesis these days. I have had an amazing summer and vacation, but more about that in another post. I have a deadline next week, so untill then I am extremely busy writing my analysis. Just started yesterday, so.. you do the math ;) Hope you are enjoying the last bit of the summer and overall doing good! Take care :) 
Xx Jo

No comments:

Post a Comment